.
. A komihatárról: nem írok ki ilyet, hogy "ha nincs meg xy vélemény" nem folytatom az írást, de azért nagyon
. örülnék neki,
ha a 15-16 komi mindegyik részhez meglenne. Ha kevesebb, az sem gond, de kb. ennyire számítok!
. :D Viszont
rendszeres olvasókat azokat nagyon szeretnéék. *-*
. Remélem pár hét múlva lesztek 45-en, az a célom, hogy ezt elérjem.
. x.o.x.o, LaMes Grock. ♥

Vége... :/

Sziasztok!
Gondolom mindenki az ominózus 10. fejezet várta, de sajnos el kell hogy keserítselek titeket.
Egyszerűen nem megy a történet írása, az egész már nem olyan, mint régen. Van a sztoriban egy-két nagyon fontos, élő szereplő, akivel azóta megváltozott a kapcsolatom, s nem vagyok képes róluk írni. Lehet, hogy visszatérek majd valamikor, viszont az nem most lesz.
Hálás vagyok a komik miatt, örültem, hogy olvashattalak titeket!
Most szerintem jó időre visszavonulok a blogspottól, tehát nagyon másik blogokat sem fogok olvasni...
Sajnálom!
Mindenkinek további sok kitartást kívánok, örültem, hogy Nektek írhattam!
x.o.x.o LaMes Grock.


ui: (A LÉNYEG):
Most egy időre az összes fejezetemet leveszem a blogról, személyes védelmi okok miatt! Aki el szeretné olvasni a meglévőket (az Ismertető fenntmarad), az írjon a lenti e-mail címre!
Szerettelek titeket!



laurenwalgrof@gmail.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 megjegyzés:

*Jess* írta...

:((((

LaMes!
Nagyon nagy sajnálattal olvasom ezt a bejegyzést, de azt hiszem megértelek. Rendkívülien tudsz írni és nem szeretném, hogy abba hagyd ezért remélem hamar lesz kedved az íráshoz újra!:) Én nagyon nagyon szeretem ezt a blogot. annak ellenére, hogy messze áll tőlem az ilyenfajta történet, de ezt egyszerűen IMÁDOM!
Remélem hamar hallunk újra rólad!:)
Puszillak♥

Syssi írta...

Szia!
Még nem rég találtam az oldaladra, és sajnálattal olvastam, hogy nem folytatod, ami remélem nem lesz végleges.
Nagyon tetszik, amit eddig írtál.
Megértelek, hogy így döntöttél.
Bízom benne, hogy egyszer folytatod az írást, mert kár lenne abbahagyni, ami ennyire jó!
Várlak vissza!
Puszi: Join

Lenora írta...

Szia,
Mi? Ne már!! :(( Annyira imádtam a történetedet. :(( Kár, hogy nem folytatod, de megértem, remélem minél hamarabb rendeződnek a dolgaid.
Azért néha adj magadról valami élet jelet!
Puszi Lenora ♥

Mese írta...

Szia, én még csak három fejezetet olvastam el,d e vártam volna a folytatást.
És sajnálom.
Én ezért nem írom bele egy ismerősömet sem, inkább magamat a főszereplőkbe. Azért ne add fel, hisz sok időt belefektettél már!!!!!!!!!!!